duminică, 26 octombrie 2008

Voiaj cultural (1): Filarmonica Banatul Timişoara - Opera Naţională Română Timişoara

M-am gîndit că ar fi o idee simpatică să fac un tur al orchestrelor simfonice din România...


Cum din păcate majoritatea orchestrelor au concerte vinerea, când în general nu pot ajunge să le ascult - majoritatea dintre trebuie să fim la serviciu şi vinerea, nu? - îmi va fi greu să finalizez foarte repede acest proiect, deşi nu e nici o grabă :) Va fi nevoie să aştept ceva festivaluri care vor pune concerte şi în weekenduri, pentru a călători atunci spre oraşele ţării care găzduiesc orchestre.


Aflându-mă însă în Timişoara într-o zi din cursul săptămânii, am spus că e păcat să ratez un concert la Filarmonică, mai ales că se anunţa şi participarea Romanian Piano Trio. Câteva zile la Timişoara, în capitala Banatului: vineri seara la Filarmonică şi duminică seara la Operă.

Vineri, 24 octombrie 2008, ora 19:00 - Filarmonica Banatul - Concert simfonic
Dirijor: Radu Popa
Solişti: Romanian Piano Trio: Alexandru Tomescu – vioară, Horia Mihail – pian, Răzvan Suma – violoncel
Program - Beethoven: Triplul concert pentru pian, vioară, violoncel şi orchestră, op.56; Beethoven: Simfonia a III-a în Mi bemol major, op.55 „Eroica“.

Duminică, 26 octombrie 2008, ora 19:00 - Opera Naţională Română din Timişoara


- urmează fotografii...

Niciun comentariu: