duminică, 25 ianuarie 2009

Drumuri spre mănăstiri (1): Măn. Pasărea

Drumuri spre mănăstiri se doreşte reluarea unui mai vechi serial, la 8-9 ani după apariţia primului serial în suplimentul turistic al revistei Focus Vest, Timişoara.

Astăzi 25 ianuarie 2009 am ajuns la Mănăstirea Pasărea, în apropierea Bucureştiului, un loc unde voiam să ajung de mai multă vreme. Ca o observaţie simpatică: anul trecut am decis să mă apuc de umplut cu text şi foto spaţiul virtual al acestui jurnal cu idei turistice după ce mă întâlnisem cu nişte ghiocei în Bulgaria, de 1 martie... Dacă în urmă cu doi ani am văzut primii ghiocei tot în Bulgaria, la Sofia, la mijloc de ianuarie, astazi am văzut primii ghiocei pentru 2009! Din pacate, nu undeva încă vii, în pământ, dar erau proaspeţi, abia depuşi la o icoană în biserica mare a Mănăstirii Pasărea. Să vină deja primăvara aici în Bucureşti? Nu cred: până nu văd magnolia îmbobocită la Sf. Anton, lângă Curtea Veche, nu cred :)

poze, video - urmează

Niciun comentariu: